![Salon w Krakowie Otwarcie salonu w Krakowie](http://upload.cyfrowe.pl/cyfrowe/banery/1366x36_66a8d51ba220f.jpg)
![Cyfrowe.pl](/images/header/logo_znak2.png)
Obiektywy do bezlusterkowców: standardowe (Irix, Pentax, Canon, OM System, Voigtlander, Samyang, Panasonic, Sigma, Olympus, FujiFilm)
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 43
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw, który z matrycą pełnoklatkową zapewnia standardową ogniskową, a po podpięciu do aparatu z sensorem APS-C, staje się klasyczną portretówką. Zapewnia światłosiłę f/1.8, która daje świetny efekt bokeh i możliwość uzyskiwania ostrych zdjęć nawet przy małej ilości światła. Za pracę systemu autofokusa odpowiada silnik STM, dzięki czemu obiektyw ten świetnie sprawdza się także w trakcie filmowania.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 77
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Uniwersalny obiektyw o standardowej ogniskowej 50 mm i światłosile f/1.2, który należy do profesjonalnej linii obiektywów premium L. 10-listkowa przysłona zapewnia piękny, naturalnie wyglądający efekt bokeh. Szybki, cichy i precyzyjny silnik AF USM sprawia, że obiektyw ten świetnie sprawdza się także w trakcie filmowania. Zaawansowana konstrukcja optyczna obejmuje m.in. elementy asferyczne i UD, a całość dopełnia uszczelniona konstrukcja.
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica filtra [mm]: 52
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Szerokokątny, jasny obiektyw z 5-stopniową stabilizacją obrazu i cichy, płynnym oraz precyzyjnym silnikiem AF STM, który doskonale sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Oferuje tryb makro o powiększeniu 0,5x, umożliwiający wykonywanie ujęć zbliżeniowych. Posiada pierścień sterowania, którego działanie można dostosować do własnych potrzeb.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 39
- Do matryc: APS-C
Fujinon XF 27 mm F2.8 to stałoogniskowy obiektyw przeznaczony do bezlusterkowców formatu APS-C. Jego mała, lekka i płaska konstrukcja typu “pancake" ("naleśnik") zapewnia fotografom dyskrecję i wygodę codziennego fotografowania. Pozwala uzyskać naturalne pole widzenia, zbliżone do tego, co widzi ludzkie oko, dzięki czemu idealnie nadaje się do różnych stylów fotografowania.
Zestaw obiektywów, który świetnie sprawdzi się w fotografii ulicznej, reportażowej czy ślubnej, a także w trakcie filmowania. Mają jasność f/1.8 i oferują wydajną stabilizację obrazu oraz precyzyjny, cichy i szybki silnik AF STM.
Sigma Art f/1.4 50 mm to niezwykle wszechstronny obiektyw pod względem wyrazistości, poręczności i użyteczności. Został on zaprojektowany z myślą o fotografach, by pomóc im tworzyć ich najlepsze zdjęcia. Dzięki zastosowaniu najnowszych technologii obiektyw ten stanowi idealne połączenie między optymalnym rozmiarem a szybkim autofokusem. Oprócz jasności f/1.4 i pięknego efektu bokeh różne aberracje zostały optymalnie zniwelowane, co z kolei gwarantuje wysoką jakość obrazu w całej szerokości kadru, od środka do jego krawędzi.
Sigma C 30 mm F/1.4 DC DN Fujiflm X to obiektyw standardowy o stałej ogniskowej 30 mm (ekwiwalent 45 mm dla pełnej klatki) i przysłonie f/1.4. Wysoka jasność i 9-listkowa przysłona przydadzą się szczególnie w fotografii portretowej. Uszczelniane gumą mocowanie zapewnia pracę nawet w trudnych warunkach.
Obiektyw o stałej ogniskowej 56 mm i przysłonie f/1.4 jest rozszerzeniem oferty Sigmy w segmencie optyki dla aparatów bezlusterkowych. Wysoka jasność i 9-listkowa przysłona przydadzą się szczególnie w fotografii portretowej, ale obiektyw sprawdzi się dobrze również w innych zastosowaniach, zwłaszcza przy braku dostatecznej ilości światła.
Stałoogniskowy obiektyw o kącie widzenia zbliżonym do ludzkiego oka. Wyróżnia się doskonałymi parametrami optycznymi, w tym doskonałą jasnością f/1.8 pozwalającą na fotografowanie w słabym oświetleniu oraz piękne rozmycie tła. Znakomicie sprawdzi się przy fotografii portretowej lub codziennym fotografowaniu.
Obiektyw o stałej ogniskowej 56 mm i przysłonie f/1.4 jest rozszerzeniem oferty Sigmy w segmencie optyki dla aparatów bezlusterkowych. Wysoka jasność i 9-listkowa przysłona przydadzą się szczególnie w fotografii portretowej, ale obiektyw sprawdzi się dobrze również w innych zastosowaniach, zwłaszcza przy braku dostatecznej ilości światła.
3 stałoogniskowe obiektywy o dużej światłosile, które razem dają wszechstronne kąty widzenia, umożliwiające realizację wielu różnych ujęć fotograficznych czy wideo. Wszystkie są napędzane silnikami AF STM, zapewniającymi ultra cichą, precyzyjną i szybką pracę, umożliwiając nie tylko skuteczne robienie zdjęć, ale również nagrywanie wideo.
Stałoogniskowy obiektyw o kącie widzenia zbliżonym do ludzkiego oka. Wyróżnia się doskonałymi parametrami optycznymi, w tym doskonałą jasnością f/1.8 pozwalającą na fotografowanie w słabym oświetleniu oraz piękne rozmycie tła. Znakomicie sprawdzi się przy fotografii portretowej lub codziennym fotografowaniu.
Standardowy obiektyw o ogniskowej 25 mm (odpowiednik 50 mm dla matryc pełnoklatkowych) znakomicie sprawdzający się w niemal każdym rodzaju fotografii. Kąt widzenia obiektywu jest zbliżony do kąt widzenia ludzkiego oka przez co daje bardzo naturalna perspektywę. Obiektyw obsługuje wymianę sygnałów cyfrowych z wysoką prędkością 240 klatek na sekundę. Dzięki temu współpracuje z szybką i precyzyjną technologią autofokusu Depth From Defocus aparatu LUMIX G.
Następca popularnego modelu obiektywu o standardowej ogniskowej, który oferuje teraz udoskonaloną konstrukcję. Wykorzystuje silnik liniowy STM, który zapewnia ciche, szybkie i precyzyjne nastawy, co sprawia, że obiektyw ten sprawdzi się zarówno w fotografii, jak i w filmie. Światło siła f/1.4, 9-listkowa przysłona i zaawansowana konstrukcja optyczna zapewniają znakomite efekty wizualne.
Sigma C 56 mm F/1.4 DC DN Fujiflm X to obiektyw standardowy o stałej ogniskowej 56 mm (ekwiwalent 85 mm dla pełnej klatki) i przysłonie f/1.4. Wysoka jasność i 9-listkowa przysłona przydadzą się szczególnie w fotografii portretowej. Uszczelniane gumą mocowanie zapewnia pracę nawet w trudnych warunkach.
Trwały, lekki i dyskretny obiektyw do uwieczniania naturalnych, niepozowanych sytuacji i portretów. Wraz z matrycą APS-C zapewnia kąt widzenia odpowiadający ogniskowej 51 mm dla formatu pełnoklatkowego. Ultra jasna przysłona 1.4 gwarantuje piękny efekt bokeh i umożliwia pracę w słabym oświetleniu. Zastosowanie cichego i płynnego silnika STM sprawia, że obiektyw równie dobrze jak do zdjęć sprawdza się podczas filmowania.
Doskonały optycznie stałoogniskowy obiektyw o jasności f/1.2. Wyróżnia się rewolucyjną rozdzielczością, ultra szybkim systemem AF oraz uniwersalnością zastosowań. Doskonale sprawdzi się w warunkach ultra słabego oświetlenia jak również wszędzie tam, gdzie zależy nam na płytkiej głębi ostrości.
Standardowy obiektyw przeznaczony do aparatów systemu micro 4/3. Oferuje wyjątkową jasność w połączeniu ze standardową ogniskową. Soczewki ze specjalnymi powłokami wykonane z najlepszego gatunku szkła zapewniają świetny, wyraźny obraz pozbawiony przekłamań optycznych. Całość zamknięta jest w lekkiej, poręcznej konstrukcji.
Standardowy obiektyw o ogniskowej 25 mm (odpowiednik 50 mm dla matryc pełnoklatkowych) znakomicie sprawdzający się w niemal każdym rodzaju fotografii. Kąt widzenia obiektywu jest zbliżony do kąt widzenia ludzkiego oka przez co daje bardzo naturalna perspektywę. Obiektyw obsługuje wymianę sygnałów cyfrowych z wysoką prędkością 240 klatek na sekundę. Dzięki temu współpracuje z szybką i precyzyjną technologią autofokusu Depth From Defocus aparatu LUMIX G.
Obiektyw o klasycznej, standardowej ogniskowej 50 mm i dużej światło sile f/1.8. Dzięki tym parametrom zapewnia wszechstronne zastosowanie - także w wideo. Posiada uszczelnioną obudowę, która zapewnia odporność na działanie pyłu, kurzu, wilgoci i mrozu.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.